– w dni robocze, od poniedziałku do piątku , w godz. 8.00-15.00 pod numerem telefonu 12 616 70 00.
– w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 10.00-15.00, pod numerem telefonu 12 616 71 77.
W przypadku bardziej szczegółowych pytań dotyczących abonamentów i upomnień prosimy o kontakt również pod poniższymi numerami:
Informacja tel. dot. opłaty dodatkowej
– od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerem telefonu 12 616 73 53.
Informacja tel. dot. abonamentów
– od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerami telefonu 12 616 73 56 lub 12 616 73 58.
Informacja tel. dot. reklamacji
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30 pod numerami telefonu 12 616 73 84 lub 12 616 73 94 lub 12 616 73 91 lub 12 616 73 83 lub 12 616 73 82 lub 12 616 73 93 lub 12 616 73 81 lub 12 616 73 92 lub 12 616 73 88.
Informacje tel. dot. upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30 pod numerami telefonu 12 616 70 61 lub 12 616 70 63 lub 12 616 70 93 lub 12 616 71 81 lub 12 616 71 94 lub 12 616 73 41.
Informacje tel. dot. reklamacji upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30 pod numerami telefonu 12 616 73 30 lub 12 616 72 16 lub 12 616 72 68 lub 12 616 71 10 lub 12 616 70 87 lub 12 616 73 41 lub 12 616 71 97 lub 12 616 71 98 lub 12 616 70 77 lub 12 616 71 24.
Informacja tel. dot. kontroli i nadzoru nad strefą – pod numerem telefonu 12 616 73 96.
Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów – pod numerem telefonu 12 616 75 55