– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 70 00.
Obsługa klienta – sprawdź w zakładce Kontakt
Infolinia Obszaru Płatnego Parkowania (OPP)
– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 pod numerem telefonu 12 616 71 77.
Informacja tel. dot. opłaty dodatkowej
– Od poniedziałku do piątku pod numerami telefonu 12 341 85 62 lub 12 341 85 63.
Informacja tel. dot. abonamentów
– Od poniedziałku do piątku pod numerami telefonu 12 341 85 64 lub 12 341 85 65.
Informacja tel. dot. reklamacji
– Od poniedziałku do piątku pod numerami telefonu 12 341 85 20 lub 12 341 85 49 lub 12 341 85 66 lub 12 341 85 67 lub 12 341 85 68.
Informacja tel. dot. upomnień
– Od poniedziałku do piątku pod numerami telefonu 12 341 85 75 lub 12 341 85 76 lub 12 341 85 78.
Informacja tel. dot. kontroli i nadzoru nad strefą – pod numerem telefonu 12 341 85 81.
Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów (obsługiwana przez Miejską Infrastrukturę Sp. z o.o.)
– Od poniedziałku do soboty, w godz. 10:00-20:00 pod numerem telefonu tel. 12 341 85 50.