– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 70 00.
Infolinia Obszaru Płatnego Parkowania (OPP)
– od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 pod numerem telefonu 12 616 71 77.
Informacja tel. dot. opłaty dodatkowej
– od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerami telefonu 12 616 71 77 lub 12 616 73 53.
Informacja tel. dot. abonamentów
– od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerami telefonu 12 616 73 56 lub 12 616 73 58.
Informacja tel. dot. reklamacji
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 20 lub 12 341 85 49 lub 12 341 85 66 lub 12 341 85 67 lub 12 341 85 68.
Informacje tel. dot. upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 616 70 61 lub 12 616 70 63 lub 12 616 70 93 lub 12 616 71 81 lub 12 616 71 94 lub 12 616 73 41.
Informacje tel. dot. reklamacji upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 616 73 30 lub 12 616 72 16 lub 12 616 72 68 lub 12 616 71 10 lub 12 616 70 87 lub 12 616 73 41 lub 12 616 71 97 lub 12 616 71 98 lub 12 616 70 77 lub 12 616 71 24.
Informacja tel. dot. kontroli i nadzoru nad strefą – pod numerem telefonu 12 341 85 81.
Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów – pod numerem telefonu 12 616 75 55