Zadzwoń

Centrala

12 616 7000

Całodobowy numer interwencyjny

12 616 7555

Zgłoś awarię


Prześlij kopię na moją pocztę.

Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych


Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl

Skontaktuj się – Infolinia

Infolinia ZDMK – pełni głównie rolę informacyjną, kieruje do odpowiednich pracowników Zarządu Dróg Miasta Krakowa, jak również udziela bieżących informacji dotyczących realizowanych zadań przez jednostkę.

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 70 00.

 

Biuro Strefy Płatnego Parkowania ZDMK

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30

 

Infolinia Obszaru Strefy Płatnego Parkowania

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30 pod numerem telefonu 12 616 71 77.

 

Informacja/Opłata dodatkowa

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 62 lub 12 341 85 63.

 

Abonamenty

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 64 lub 12 341 85 65.

 

Reklamacje

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 20 lub 12 341 85 49 lub 12 341 85 66 lub 12 341 85 67 lub 12 341 85 68.

 

Upomnienia

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 75 lub 12 341 85 76 lub 12 341 85 78.

 

Kontrola i nadzór nad strefą – pod numerem telefonu 12 341 85 81.

 

Serwis i awarie parkomatów (obsługiwane przez Miejską Infrastrukturę Sp. z o.o.)

– Od poniedziałku do soboty, w godz. 10:00-20:00 pod numerem telefonu tel. 12 341 85 50.