Zadzwoń

Centrala

12 616 7000

Całodobowy numer interwencyjny

12 616 7555

Zgłoś awarię


Prześlij kopię na moją pocztę.

Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych


Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl

Skontaktuj się – Infolinia

Infolinia ZDMK – pełni głównie rolę informacyjną, kieruje do odpowiednich pracowników Zarządu Dróg Miasta Krakowa, jak również udziela bieżących informacji dotyczących realizowanych zadań przez jednostkę.

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 70 00.

 

Biuro Strefy Płatnego Parkowania ZDMK

Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00 (od 1 czerwca br.) – obsługa klienta.

 

Infolinia Obszaru Płatnego Parkowania (OPP)

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 pod numerem telefonu 12 616 71 77.

 

Informacja tel. dot. opłaty dodatkowej

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00 pod numerami telefonu 12 341 85 62 lub 12 341 85 63.

 

Informacja tel. dot. abonamentów

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00 pod numerami telefonu 12 341 85 64 lub 12 341 85 65.

 

Informacja tel. dot. reklamacji

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 pod numerami telefonu 12 341 85 20 lub 12 341 85 49 lub 12 341 85 66 lub 12 341 85 67 lub 12 341 85 68.

 

Informacja tel. dot. upomnień

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 pod numerami telefonu 12 341 85 75 lub 12 341 85 76 lub 12 341 85 78.

 

Informacja tel. dot. kontroli i nadzoru nad strefą – pod numerem telefonu 12 341 85 81.

 

Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów (obsługiwana przez Miejską Infrastrukturę Sp. z o.o.)

– Od poniedziałku do soboty, w godz. 10:00-20:00 pod numerem telefonu tel. 12 341 85 50.