Funkcjonowanie jednostki

Od 16 marca wszystkie nasze budynki dostępne są wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie. Rząd zapowiedział, że terminy urzędowe zostaną wydłużone.

Zachęcamy, aby wszelkie wnioski i dokumenty składać elektronicznie: sekretariat@zdmk.krakow.pl lub strefa@zdmk.krakow.pl. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawę można załatwić przez ePUAP, a także telefoniczne – 12 616 70 00 lub 12 616 75 55 lub 12 616 71 77. Wszystkie informacje dotyczące sposobów załatwienia sprawy, a także kontakty adresy mailowe znajdują się na naszej stronie lub https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=511.

Pobór opłat i kontrole w Obszarze Płatnego Parkowania zostały wznowione 4 maja br. Biuro Strefy Płatnego Parkowania czynne jest od 27 kwietnia br. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od godz. 8:00 do 15:00.

W pobliżu wejść do budynków umożliwiliśmy pozostawianie korespondencji – można ją wrzucić do specjalnie przygotowanych skrzynek:

  • w siedzibie głównej na ul. Centralnej 53 (budynek A),
  • w oddziale na os. Złotej Jesień 14,
  • w oddziale na ul. Reymonta 20 (Biuro Strefy Płatnego Parkowania).

 

 

Pisemne oferty przetargowe można składać za pośrednictwem poczty, kuriera lub do specjalnie przygotowanego pojemnika – w siedzibie na ul. Centralnej 53, przy portierni w budynku A. Szczegóły dla Wykonawców – TUTAJ.

 

 

DRUKUJ
POBIERZ