Nowe standardy obsługi infolinii

Od stycznia tego roku mieszkańcy Krakowa mogą korzystać z naszej zmodernizowanej infolinii, która została zaprojektowana tak, by nie tylko udzielać informacji kontaktowych, ale przede wszystkim skupiać się na rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Zmiana ta jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania i potrzeby mieszkańców, którzy poszukują szybkich i konkretnych rozwiązań.

W zeszłym miesiącu nasza infolinia odnotowała ponad 2 300 rozmów, podczas których konsultanci nie tylko udzielali informacji, ale przede wszystkim pomagali mieszkańcom w rozwiązywaniu ich bieżących problemów. Były to przykładowo: wyjaśnienia związane z zakupem abonamentu postojowego, pomoc w wyborze odpowiedniej podstrefy parkowania w aplikacji mobilnej, doradztwo w zakresie złożenie konkretnego wniosku. Zespół wykazał się profesjonalizmem i zaangażowaniem.

– Zmodernizowana infolinia to krok naprzód w naszej misji zapewniania mieszkańcom Krakowa wysokiej jakości usług. Chcemy, by każdy, kto do nas dzwoni, otrzymał nie tylko potrzebną informację, ale przede wszystkim konkretne rozwiązanie swojego problemu – komentuje Magdalena Nowak-Obrzut, dyrektor Zarządu Dróg Miasta Krakowa.

Dzięki tej inicjatywie znacząco wzrosła efektywność naszej komunikacji z mieszkańcami, co potwierdzają liczby oraz pozytywne opinie użytkowników. Jesteśmy przekonani, że kontynuując ten kierunek rozwoju, jeszcze bardziej zbliżymy się do naszego celu, jakim jest maksymalne zadowolenie i komfort wszystkich korzystających z krakowskich dróg i przestrzeni miejskiej.

DRUKUJ
POBIERZ