Informacja archiwalna
Kamieńskiego nocami, dla wygody mieszkańców
czwartek, 20 kwietnia 2023 r.
Prace związane z wymianą nawierzchni na fragmencie ulicy Kamieńskiego (Dzielnica XIII – Podgórze) będą realizowane nocami. Tym samym ruch na tej ruchliwej arterii w ciągu dnia pozostanie niezakłócony. Sposób robót został wybrany z myślą o wygodzie mieszkańców.
Modernizacja ul. Kamieńskiego ruszy w nocy z 25 na 26 kwietnia. Nową nawierzchnię zyska odcinek od Nowosądeckiej do Walerego Sławka (przy czym na fragmencie od Nowosądeckiej do Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 – oba kierunki, a od Nowosądeckiej do Walerego Sławka – kierunek w stronę centrum). Łącznie roboty zostały zaplanowane na 16 nocy.
W czasie robót – przejezdność zachowana, połówkowe zamknięcia jezdni.
Planowany harmonogram prac*:
– noc z 25 na 26 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek za przystankiem autobusowym “Makowa” do ul. Walerego Sławka,
– noc z 26 na 27 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od ul. Malborskiej do za przystankiem “Makowa”,
– noc z 27 na 28 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek za przystankiem “Makowa” do ul. Walerego Sławka,
– noc z 28 na 29 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od ul. Malborskiej do fragmentu za przystankiem “Makowa”,
– noc z 4 na 5 maja br. – warstwa ścieralna – prawy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka,
– noc z 5 na 6 maja br. – warstwa ścieralna – lewy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka.
- Kolejny etap rozpocznie się 8 lub 15 maja br. i potrwa sześć kolejnych nocy:
– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,
– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,
– 3 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,
– 4 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,
– 5 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej,
– 6 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej.
- Ostatni etap potrwa cztery noce – termin podamy w późniejszym terminie:
– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 3 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 4 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej.
Koszt prac to ok. 3,9 mln zł. Zadanie w ramach Programu modernizacji dróg i chodników dofinansowanego z rządowego Programu wsparcia przygotowań III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie inwestycji infrastrukturalnych.
* Harmonogram może ulec zmianie.