Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
Informacja archiwalna
środa, 9 lutego 2022 r.
W miejskich planach ujęta jest rozbudowa ulic Piaskowej (na odcinku od ul. Chełmońskiego do ul. Stelmachów), Stelmachów (na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Jordanowskiej) oraz Jordanowskiej (na odcinku od ul. Stelmachów do ul. Łokietka). Zaawansowanie prac dla tego zadania można śledzić na: inwestycje.krakow.pl
czwartek, 3 lutego 2022 r.
Na przebudowywanych fragmentach ulicy Królowej Jadwigi ruch po placu budowy odbywa się wahadłowo. Wczoraj stan nawierzchni znacznie się pogorszył, przyczyniły się do tego warunki pogodowe – konieczne było kilkugodzinne wstrzymanie kursowania autobusów komunikacji miejskiej w tym rejonie. Postanowiliśmy zmienić projektanta, aby usprawnić roboty na inwestycji.
poniedziałek, 31 stycznia 2022 r.
W dzielnicy I (Stare Miasto) toczyła się przebudowa placu Biskupiego, między ul. Asnyka a Krowoderską. Pierwszy wykonawca nie dotrzymał terminu prac i umowa z nim została zerwana. Nowy wykonawca zakończył już wszystkie roboty i w najbliższy poniedziałek (7 lutego) przeprowadzony zostanie odbiór techniczny placu.
poniedziałek, 13 grudnia 2021 r.
Miasto nie ustaje w działaniach mających poprawić bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu, w tym w szczególności tych najmniej chronionych, czyli pieszych. Dlatego intensyfikujemy nasze prace związane z doświetlaniem kolejnych przejść, tak aby piesi byli jeszcze bardziej widoczni dla kierowców. W tym roku dodatkowe oświetlenie pojawiło się przy 116 „zebrach”.
wtorek, 7 grudnia 2021 r.
W Nowej Hucie trwa obecnie przebudowa ok. 1,8 km torowiska tramwajowego w ciągu al. Jana Pawła II (od placu Centralnego do Ptaszyckiego) i ul. Ptaszyckiego (do ul. Bardosa). Inwestycja obejmuje wymianę sieci trakcyjnej i kolidującej infrastruktury technicznej oraz budowę nowego odwodnienia. Kraków przeznaczył na modernizację ponad 33 mln zł.