Zarząd Dróg Miasta Krakowa łączy siły z Krakowskim Centrum Kontaktu!
poniedziałek, 9 grudnia 2024 r.
W trosce o zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi mieszkańców oraz skrócenie czasu oczekiwania na połączenia, Zarząd Dróg Miasta Krakowa(ZDMK) we współpracy z Krakowskim Centrum Kontaktu (KCK) wprowadza ważne usprawnienia. Od jutra, 10 grudnia, połączenia dotyczące Obszaru Płatnego Parkowania (OPP) będą obsługiwane właśnie przez KCK.

Dzięki tej zmianie, mieszkańcy będą mogli liczyć na szybszą i bardziej efektywną obsługę zapytań telefonicznych oraz poprawę jakości i dostępności informacji. Wprowadzenie jej, to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, którzy oczekują sprawnej i profesjonalnej obsługi.
Od 10 grudnia, pod numerem telefonu 12 616 5555, będzie można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące Obszaru Płatnego Parkowania – w zakresie obowiązujących zasad oraz zakupu abonamentów.
Nowa organizacja obsługi to efekt współpracy Zarządu Dróg Miasta Krakowa z Krakowskim Centrum Kontaktu. Celem jest usprawnienie komunikacji oraz zapewnienie szybszego dostępu do niezbędnych informacji dla mieszkańców.