Informacja archiwalna
Przed nami prace na Piasta Kołodzieja, Mistrzejowickiej i Kamieńskiego
wtorek, 18 kwietnia 2023 r.
W najbliższym czasie planowana jest wymiana nawierzchni ul. Piasta Kołodzieja i Mistrzejowickiej. Ruszy też modernizacja nawierzchni ul. Kamieńskiego.
Plan na Piasta Kołodzieja i Mistrzejowicką
W dniach od 21 do 23 kwietnia* br. planowane są roboty na ul. Piasta Kołodzieja, głównie w nocy. Zmodernizowana zostanie nawierzchnia od pętli tramwajowej do skrzyżowania z ul. Powstańców. W czasie robót przejezdność zachowana, połówkowe zamknięcie.
Koszt prac to ok. 580 tys. zł. Zadanie w ramach Programu modernizacji dróg i chodników dofinansowanego z rządowego Programu wsparcia przygotowań III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie inwestycji infrastrukturalnych.
Z kolei w dniach 24-26 kwietnia* br. planowane są roboty na ul. Mistrzejowickiej. Zmodernizowana zostanie nawierzchnia na wybranych odcinkach od ul. Okulickiego do Morcinka. Najpierw drogowcy zajmą się fragmentem od Okulickiego do Do Fortu, następnie od skrzyżowania z ul. Marycjusza do wjazdu do ogródków działkowych. W czasie robót przejezdność zachowana, połówkowe zamknięcie, ręczne kierowanie ruchem.
Koszt prac to ok. 730 tys. zł. Zadane w ramach Programu modernizacji dróg i chodników dofinansowanego z rządowego Programu wsparcia przygotowań III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie inwestycji infrastrukturalnych.
Planowany harmonogram prac:
– 24 kwietnia br. (od godz. 8.00) – frezowanie, w pierwszej kolejności odcinek od ul. Marycjusza do wjazdu do ogródków działkowych, następnie odcinek od ul. Okulickiego do ul. Do Fortu,
– noc z 24 na 25 kwietnia br. (od godz. 20.00) – układanie warstwy wiążącej na całym odcinku,
– 25 kwietnia br. (w ciągu dnia) – regulacja włazów i studni,
– noc z 25 na 26 kwietnia br. (od godz. 20.00) – układanie warstwy ścieralnej na całym odcinku.
* Termin prac może ulec zmianie.
Nocami na Kamieńskiego
Modernizacja ul. Kamieńskiego ruszy w nocy z 25 na 26 kwietnia. Nową nawierzchnię zyska odcinek od Nowosądeckiej do Walerego Sławka (przy czym na fragmencie od Nowosądeckiej do Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 – oba kierunki, a od Nowosądeckiej do Walerego Sławka – kierunek w stronę centrum). Łącznie roboty zostały zaplanowane na 16 nocy.
W czasie robót – przejezdność zachowana, połówkowe zamknięcia jezdni.
Planowany harmonogram prac*:
– noc z 25 na 26 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek za przystankiem autobusowym “Makowa” do ul. Walerego Sławka,
– noc z 26 na 27 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od ul. Malborskiej do za przystankiem “Makowa”,
– noc z 27 na 28 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek za przystankiem “Makowa” do ul. Walerego Sławka,
– noc z 28 na 29 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od ul. Malborskiej do fragmentu za przystankiem “Makowa”,
– noc z 4 na 5 maja br. – warstwa ścieralna – prawy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka,
– noc z 5 na 6 maja br. – warstwa ścieralna – lewy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka.
- Kolejny etap rozpocznie się 8 lub 15 maja br. i potrwa sześć kolejnych nocy:
– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,
– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,
– 3 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,
– 4 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,
– 5 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej,
– 6 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej.
- Ostatni etap potrwa cztery noce – termin podamy w późniejszym terminie:
– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 3 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,
– 4 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej.
Koszt prac to ok. 3,9 mln zł. Zadanie w ramach Programu modernizacji dróg i chodników dofinansowanego z rządowego Programu wsparcia przygotowań III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie inwestycji infrastrukturalnych.
* Harmonogram może ulec zmianie.