Informacja archiwalna
Możliwość anulowania zawiadomień
poniedziałek, 30 marca 2020 r.
W związku z niezasadnie wystawionymi od dnia 15 grudnia 2019 r. opłatami dodatkowymi z tytułu wniesienia opłaty postojowej w podstrefie o wyższej taryfie godzinowej w czasie postoju w podstrefie o niższej taryfie informujemy o możliwości anulowania zawiadomień i zwrotu środków z tego tytułu.
W celu anulowania wystawionych w ten sposób zawiadomień i zwrotu uiszczonych z tego tytułu opłat dodatkowych należy przesłać pisemny wniosek na adres poczty tradycyjnej: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, Oddział II, ul. W. Reymonta 20, 30-059 Kraków lub na adres e-mail: strefa@zdmk.krakow.pl.
Warunkiem do dokonania anulacji zawiadomień i zwrotu środków jest wniesiona ważna opłata postojowa na podstrefę o wyższej taryfie cenowej w stosunku do podstrefy w której odbywał się postój w czasie przeprowadzonej kontroli (wystawionego zawiadomienia) oraz podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać dokonany zwrot środków.