Informacja archiwalna

Dziennik podawczy otwarty

Od czwartku, 24 marca dziennik podawczy w budynku A, na ul. Centralnej 53 jest otwarty dla bezpośredniej obsługi.

Inspektorzy nadzorują prace remontowe i inwestycyjne, które są realizowane w mieście oraz przygotowują te, które mają się rozpocząć – głównie te w ramach bieżącego utrzymania dróg czy torowisk. Są w stałym kontakcie z wykonawcami i podejmują decyzje na bieżąco w zależności od potrzeb. Można do nas kierować wnioski i pisma, które są na bieżąco rozpatrywane przez przebywających na rotacyjnych dyżurach pracowników.

Jest możliwość bezpośredniej rozmowy, konsultacji z urzędnikiem – niezbędne jest wcześniejsze (mailowe lub telefoniczne) ustalenie terminu.

Zawieszone zostały do odwołania wyjazdy inspektorów do zdarzeń związanych z roszczeniami odszkodowawczymi (w związku z procedurą ZDMK-3). W momencie zaistnienia zdarzenia prosimy o kontakt telefoniczny 12 616 75 55 (całodobowa dyspozytornia), postaramy się udzielić szczegółowych informacji.

  • Siedziba Główna – ul. Centralna 53 – Dziennik Podawczy (budynek A) otwarty dla bezpośredniej obsługi – od czwartku, 24 marca br. – czynny od poniedziałku do piątku – poniedziałki w godz. 7:30-17:00, wtorek-piątek w godz. 7:30-15:30.
  • Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:30.
  • Biuro Strefy Płatnego Parkowania – ul. W. Reymonta 20 – biuro czynne: poniedziałek-wtorek w godz. 10:00-18:00, środa-piątek w godz. 8:00-16:00 (od 12 października br.). Dziennik Podawczy oraz wydawanie abonamentów w godzinach pracy biura. Pojemniki przeznaczone na korespondencje z urzędem znajdują się przy stadionie Wisły, wejście LE (od strony ul. Reymana). Dodatkowo od 1 maja 2021 r. każdy rodzaj abonamentu można nabyć drogą elektroniczną – Zapoznaj się z procedurą – TUTAJ.

 

Zachęcamy, aby wnioski i dokumenty składać również elektronicznie: sekretariat@zdmk.krakow.pl lub strefa@zdmk.krakow.pl (sprawy związane z Obszarem Płatnego Parkowania). Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawę można załatwić przez ePUAP, a także telefoniczne – 12 616 70 00 lub 12 616 75 55 lub 12 616 71 77. Wszystkie informacje dotyczące sposobów załatwienia sprawy, a także kontakty znajdują się na naszej stronie lub https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=51.

DRUKUJ
POBIERZ