Informacja archiwalna
Biuro SPP już czynne
poniedziałek, 4 maja 2020 r.
Od poniedziałku (27 kwietnia br.) czynne jest biuro Strefy Płatnego Parkowania – aby umożliwić mieszkańcom zakup abonamentów w związku z przywróceniem poboru opłat i kontroli w Obszarze Płatnego Parkowania od 4 maja br. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8:00-15:00.
Ważność zakupionych abonamentów postojowych oraz zastrzeżonych stanowisk postojowych opłaconych na zasadach wyłączności – zostanie automatycznie wydłużona – BEZ KONIECZNOŚCI WIZYTY W BIURZE – o okres zawieszenia funkcjonowania Obszaru Płatnego Parkowania – od 16 marca do 3 maja, czyli o 49 dni. Dotyczy to abonamentów obowiązujących w całym okresie zawieszenia strefy*.
Czyli abonament wydany przykładowo od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. zostanie przedłużony o 49 dni, czyli faktyczna data końcowa ważności abonamentu to 18 luty 2021 r. Podobnie, jeśli abonament stracił ważność np. 30 marca 2020 r. – jego ważność zostanie wydłużona do 18 maja br.
Jeżeli abonament w okresie zawieszenia funkcjonowania Obszaru Płatnego Parkowania stracił ważność – sprawdź okres ważności po automatycznym przedłużeniu – TUTAJ. Masz wątpliwości, zadzwoń – 12 616 71 77 oraz 12 341 85 62.
Sprzedaż i wydawanie abonamentów postojowych możliwe jest nie wcześniej niż dwa miesiące przed początkiem okresu ich ważności.
Zakupione abonamenty podlegają zwrotowi na zasadach określonych uchwałą.
* Założenia dotyczące prolongaty zakupionych abonamentów postojowych. O ostatecznych decyzjach będziemy informować na bieżąco.