Zapytanie ofertowe do 130 tys. złotych

Dotyczy:

Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeby Działu Utrzymania Infrastruktury Torowej i Energetycznej – UT

1. Ofertę należy złożyć do dnia 27.08.2024 r. r. do godz. 15.30
2. Ofertę w postaci elektronicznej jako załączniki do emaila (np. zip, 7z), zaszyfrowane hasłem, zawierające wszystkie wymagane dokumenty podpisane podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym przez osobę uprawnioną lub przesłanie wymaganych dokumentów jako skany podpisanych przez uprawnionego przedstawiciela dokumentów należy przesłać mailem na adres sekretariat@zdmk.krakow.pl oraz drejduch@zdmk.krakow.pl.
Hasło umożliwiające odczytanie przesłanej oferty, należy wysłać w odrębnej korespondencji, z tego samego adresu email co oferta, na adres: kksiazek@zdmk.krakow.pl
3. Oferty i hasła przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

DRUKUJ
POBIERZ