Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
środa, 23 kwietnia 2025 r.
Trwa budowa linii do Mistrzejowic (Dzielnica III Prądnik Czerwony oraz Dzielnica XV Mistrzejowice). Obowiązują zmiany w organizacji ruchu. Tak ogromne przedsięwzięcie wiąże się z przebudową wielu kilometrów infrastruktury podziemnej, np. sieci teletechniczne – 270 km. W niektórych przypadkach niezbędna jest przebudowa nawet całej szerokości pasa drogowego pomiędzy budynkami.
czwartek, 10 kwietnia 2025 r.
Poniżej reportaże z placu budowy linii do Mistrzejowic.
czwartek, 27 marca 2025 r.
Jednym z kluczowych elementów infrastruktury podziemnej przy budowie linii tramwajowej do Mistrzejowic jest dwukondygnacyjny przystanek Rondo Polsad. Przystanki tramwajowe zlokalizowane będą tu w tunelu, na poziomie -2, z kolei na poziomie -1 odbywał będzie ruch pieszych we wszystkich relacjach.
Informacja archiwalna
czwartek, 21 listopada 2024 r.
Partner Prywatny, odpowiedzialny za budowę linii tramwajowej do Mistrzejowic, poinformował o komplikacjach w trakcie przeprowadzania testów nowej trakcji na pętli Mistrzejowice.
środa, 13 listopada 2024 r.
Wiceprezydent Krakowa, Stanisław Kracik, wizytował wczoraj budowę linii tramwajowej KST IV, aby osobiście ocenić postępy prac na tej kluczowej inwestycji. Zakończenie budowy planowane jest na pierwszy kwartał 2026 roku, jednak już 23 listopada tramwaje powrócą do Mistrzejowic.