Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
środa, 15 stycznia 2025 r.
Trwają prace na ulicach Zwierzynieckiej i Kościuszki. Obowiązują zmiany w organizacji ruchu. Wyłączony został ruch tramwajowy na odcinku Filharmonia – Salwator. Całość inwestycji zakończy się najpóźniej do połowy grudnia tego roku.
wtorek, 7 stycznia 2025 r.
Zakończyły się remont i przebudowa infrastruktury drogowej oraz tramwajowej na ul. Kościuszki. Inwestycja poprawiła komfort i bezpieczeństwo podróży, ale wprowadzone rozwiązania w rejonie pętli tramwajowej Salwator wzbudziły pewne wątpliwości ze strony mieszkańców.
piątek, 20 grudnia 2024 r.
Po miesiącach intensywnych prac, w sobotę, 21 grudnia ruch samochodowy i tramwajowy wraca na ulice Kościuszki i Zwierzyniecką. To koniec długo wyczekiwanej przez mieszkańców inwestycji, która odmieniła ten fragment Krakowa. Nowe torowisko, jezdnie i chodniki to jednak dopiero początek zmian – od wiosny ulice zaprezentują się w pełnej krasie, z nową zielenią i estetycznym wykończeniem.
środa, 11 grudnia 2024 r.
Prace związane z przebudową ulic Kościuszki i Zwierzynieckiej wkraczają w finalny etap realizacji. Z końcem wakacji udało się otworzyć dla ruchu samochodowego ulicę Zwierzyniecką, co stanowiło ważny krok w postępie całej inwestycji. Mimo pierwotnych założeń, by jednocześnie otworzyć obie ulice, niespodziewane okoliczności ujawnione podczas prac na ulicy Kościuszki spowodowały konieczność przedłużenia terminu jej oddania.
wtorek, 19 listopada 2024 r.
Od wielu lat, w centrach polskich miast do budowy torowisk stosuje się betonowe płyty prefabrykowane. Nie ma lepszej technologii do budowy torowisk, po których jeżdżą także samochody, a zwłaszcza autobusy. Kraków nie jest tu wyjątkiem. Tak jak w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach czy Poznaniu pod Wawelem buduje się torowiska według współczesnych standardów technicznych.