Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
Informacja archiwalna
czwartek, 21 kwietnia 2022 r.
W poniedziałek, 25 kwietnia, biuro Strefy Płatnego Parkowania (ul. W. Reymonta 20) będzie czynne w godz. 8:00-16:00. W tym dniu infolinia strefy będzie czynna normalnie, w godz. 8:00-16:00. Za utrudnienia przepraszamy.
czwartek, 20 stycznia 2022 r.
Przyjrzeliśmy się danym dotyczącym transakcji za opłaty w strefie płatnego parkowania – w Krakowie do dyspozycji jest siedem aplikacji SkyCash, AnyPark, moBILET, mPay, ePark, City Park App oraz Flowbird (od stycznia br) – w zeszłym roku wykonanych zostało za pomocą aplikacji prawie 4 mln transakcji.
poniedziałek, 3 stycznia 2022 r.
Parkując na Obszarze Płatnego Parkowania kierowcy mogą zapłacić za postój korzystając z parkomatów lub aplikacji mobilnych. Miasto do tej pory umożliwiało płatność za pomocą sześciu aplikacji – SkyCash, AnyPark, moBILET, mPay, ePark, City Park App, od stycznia można korzystać z nowej aplikacji – Flowbird.
poniedziałek, 15 listopada 2021 r.
Od kilku dni parkomaty w sektorze A13 (Kazimierz) nie działają poprawnie. Nie przyjmują płatności za pomocą kart płatniczych. Ustalamy przyczyny, prosimy o dokonywanie płatności przy użyciu monet (o nominałach 1 zł, 2 zł i 5 zł, urządzenia nie wydają reszty) lub korzystanie z aplikacji (www.skycash.com, www.anypark.pl, www.mobilet.pl, www.mpay.pl, www.electronicparking.pl, www.cityparkapp.pl.).
czwartek, 22 lipca 2021 r.
W poniedziałek, 26 lipca, biuro Strefy Płatnego Parkowania (oddział II – ul. W. Reymonta 20) będzie czynne w godz. 8:00-16:00. W tym dniu infolinia strefy będzie czynna normalnie, w godz. 8:00-18:00. Za utrudnienia przepraszamy.