Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
wtorek, 4 marca 2025 r.
Estakada nad aleją 29 Listopada w ciągu ulicy Opolskiej i Lublańskiej musi zostać wyremontowana. Roboty planujemy na 2026 rok. Jest już gotowy projekt remontu. Zakłada on całkowitą wymianę najazdów estakady oraz remont samego wiaduktu.
poniedziałek, 24 lutego 2025 r.
Przedstawiliśmy koncepcję zmian w organizacji ruchu na czas remontu mostu Grunwaldzkiego. Aby zapewnić sprawne przeprowadzenie prac i zminimalizować utrudnienia dla mieszkańców, planowany jest podział na kilka etapów realizacji. Przygotowane zostały założenia organizacji ruchu dla pierwszego z nich.
czwartek, 6 lutego 2025 r.
Żołnierze Wojska Polskiego przeprowadzili zwiad terenowy przy moście Grunwaldzkim. Specjaliści z wojsk inżynieryjnych oceniali możliwość budowy tymczasowej przeprawy dla samochodów na czas remontu mostu. Spotkanie zainicjował prezydent Aleksander Miszalski. Na razie to wstępne rozpoznanie – eksperci analizują dostępne rozwiązania techniczne, które pozwolą określić stopień skomplikowania i koszty ewentualnej budowy.
wtorek, 7 stycznia 2025 r.
Most Grunwaldzki, będący jednym z ważniejszych elementów infrastruktury Krakowa, przejdzie gruntowny remont. Ekspertyza przeprowadzona przez Politechnikę Krakowską wykazała, że most może bezpiecznie funkcjonować maksymalnie do 2038 roku.
wtorek, 31 grudnia 2024 r.
Obszar krakowskiego Małopolskiego Dworca Autobusowego i głównego dworca kolejowego to jeden z najbardziej zurbanizowanych miejsc w całym mieście. Przy przebudowie schodów ruchomych prowadzących z poziomu zero na minus jeden priorytetem było zapewnienie komfortu podróżnym oraz mieszkańcom. Niezbędnym okazało się wyposażenie ich w szklano-stalowe zadaszenie. Dzięki takiemu rozwiązaniu schody ruchome mają szanse na bezproblemowe działanie, zaś przestrzeń pomiędzy dworcami zyskała ciekawy, nowoczesny wymiar urbanistyczny.