Zadzwoń

Centrala

12 616 7000

Całodobowy numer interwencyjny

12 616 7555

Załatw sprawę



Prześlij kopię na moją pocztę.

Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych

Skontaktuj się – infolinia

Infolinia ZDMK – pełni głównie rolę informacyjną, kieruje do odpowiednich pracowników Zarządu Dróg Miasta Krakowa, jak również udziela bieżących informacji dotyczących realizowanych zadań przez jednostkę.

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 7000.

 

Infolinia Biura Strefy Płatnego Parkowania – udziela m.in. informacji dotyczących reklamacji, abonamentów, upomnień.

– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00 pod numerami telefonu 12 341 85 62/12 341 85 63:

  • Reklamacje wew. 1*;
  • Abonamenty wew. 2*;
  • Upomnienia wew. 3*;
  • Parkomaty wew. 4*;
  • Kasa wew. 5*.

* W przypadku braku wyboru numeru wewnętrznego, rozmowa wraca na numer 12 341 85 62.