– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerem telefonu 12 616 70 00.
Infolinia Obszaru Płatnego Parkowania (OPP)
– Od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00 pod numerem telefonu 12 616 71 77.
Informacja tel. dot. opłaty dodatkowej
– Od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerami telefonu 12 341 85 62 lub 12 341 85 63.
Informacja tel. dot. abonamentów
– Od poniedziałku do piątku (w godz. pracy biura SPP – sprawdź w zakładce Kontakt)
pod numerami telefonu 12 341 85 64 lub 12 341 85 65.
Informacja tel. dot. reklamacji
– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 341 85 20 lub 12 341 85 49 lub 12 341 85 66 lub 12 341 85 67 lub 12 341 85 68.
Informacja tel. dot. upomnień
– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 616 70 63 lub 12 616 70 61 lub 12 616 70 93 lub 12 616 71 05 lub 12 616 70 57.
Informacje dot. reklamacji upomnień
– Od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30 pod numerami telefonu 12 616 70 87 lub 12 616 71 04 lub 12 616 71 10 lub 12 616 71 26.
Informacja tel. dot. kontroli i nadzoru nad strefą – pod numerem telefonu 12 341 85 81.
Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów (obsługiwana przez Miejską Infrastrukturę Sp. z o.o.)
– Od poniedziałku do soboty, w godz. 10:00-20:00 pod numerem telefonu tel. 12 341 85 50.