– w dni robocze, od poniedziałku do piątku , w godz. od 08.00 do 15.00 pod nr tel. 12 616 70 00 –
Informacje udzielane są przez Krakowskie Centrum Kontaktu (KCK) pod nr tel. 12 616 55 55, w dni powszednie (robocze), od poniedziałku do piątku, w godz. od 07.40 do 15.30.
Informacje tel. dot. upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 07.30-15.30 pod nr tel. 12 616 70 61 lub 12 616 70 63 lub 12 616 70 93 lub 12 616 71 81 lub 12 616 71 94 lub 12 616 73 41.
Informacje tel. dot. reklamacji upomnień
– od poniedziałku do piątku, w godz. 07.30-15.30 pod nr tel. 12 616 73 30 lub 12 616 72 16 lub 12 616 72 68 lub 12 616 71 10 lub 12 616 70 87 lub 12 616 73 41 lub 12 616 71 97 lub 12 616 71 98 lub 12 616 70 77 lub 12 616 71 24.
Informacja tel. dot. serwisu i awarii parkomatów – pod nr tel. 12 616 75 55.