Kamieńskiego nocami, dla wygody mieszkańców

Prace związane z wymianą nawierzchni na fragmencie ulicy Kamieńskiego (Dzielnica XIII – Podgórze) będą realizowane nocami. Tym samym ruch na tej ruchliwej arterii w ciągu dnia pozostanie niezakłócony. Sposób robót został wybrany z myślą o wygodzie mieszkańców.

Zdjęcie Kamieńskiego nocami, dla wygody mieszkańców

Modernizacja ul. Kamieńskiego ruszy w nocy z 25 na 26 kwietnia. Nową nawierzchnię zyska odcinek od Nowosądeckiej do Walerego Sławka (przy czym na fragmencie od Nowosądeckiej do Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 – oba kierunki, a od Nowosądeckiej do Walerego Sławka – kierunek w stronę centrum). Łącznie roboty zostały zaplanowane na 16 nocy.

W czasie robót – przejezdność zachowana, połówkowe zamknięcia jezdni.

Planowany harmonogram prac*:

– noc z 25 na 26 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek za przystankiem autobusowym “Makowa” do ul. Walerego Sławka,

– noc z 26 na 27 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od ul. Malborskiej do za przystankiem “Makowa”,

– noc z 27 na 28 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek za przystankiem “Makowa” do ul. Walerego Sławka,

– noc z 28 na 29 kwietnia br. – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od ul. Malborskiej do fragmentu za przystankiem “Makowa”,

– noc z 4 na 5 maja br. – warstwa ścieralna – prawy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka,

– noc z 5 na 6 maja br. – warstwa ścieralna – lewy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka.

  • Kolejny etap rozpocznie się 8 lub 15 maja br. i potrwa sześć kolejnych nocy:

– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,

– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,

– 3 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,

– 4 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,

– 5 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej,

– 6 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej.

  • Ostatni etap potrwa cztery noce – termin podamy w późniejszym terminie:

– 1 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 2 noc – frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 3 noc – warstwa ścieralna – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 4 noc – warstwa ścieralna – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej.

Zdjęcie podpisywania dokumentów

Koszt prac to ok. 3,9 mln zł. Zadanie w ramach Programu modernizacji dróg i chodników dofinansowanego z rządowego Programu wsparcia przygotowań III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie inwestycji infrastrukturalnych.

* Harmonogram może ulec zmianie.

 

dofinansowanie igrzyskowe

DRUKUJ
POBIERZ