Funkcjonowanie jednostki od 13 października br.

Od wtorku, 13 października br. wprowadzone zostały ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców przez jednostkę. Ten krok nie spowodował jednak zawieszania naszej działalności – nadal można załatwiać sprawy – za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej, elektronicznej, platformy e-PUAP czy infolinii.

Inspektorzy nadzorują prace remontowe i inwestycyjne, które są realizowane w mieście oraz przygotowują te, które mają się rozpocząć – głównie te w ramach bieżącego utrzymania dróg czy torowisk. Są w stałym kontakcie z wykonawcami i podejmują decyzje na bieżąco w zależności od potrzeb. Można do nas kierować wnioski i pisma, które są na bieżąco rozpatrywane przez przebywających na rotacyjnych dyżurach pracowników. Nie ma możliwości złożenia dokumentów na dziennikach podawczych  (z wyjątkiem ul. Reymonta 20) czy bezpośredniej, rozmowy, konsultacji z urzędnikiem ale przy wejściach do budynków ustawione zostały skrzynki pocztowe do których mogą one trafić.

Zawieszone zostały do odwołania wyjazdy inspektorów do zdarzeń związanych z roszczeniami odszkodowawczymi (w związku z procedurą ZDMK-3). W momencie zaistnienia zdarzenia prosimy o kontakt telefoniczny 12 616 75 55 (całodobowa dyspozytornia), postaramy się udzielić szczegółowych informacji. Liczymy na zrozumienie, decyzja ta została podjęta z uwagi na bezpieczeństwo osób zgłaszających oraz naszych pracowników.

Od 13 października:

  • Siedziba Główna – ul. Centralna 53 – Dziennik Podawczy (budynek A) zamknięty dla bezpośredniej obsługi. Kasa pozostaje czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:30. Korespondencje należy składać do specjalnie przygotowanych pojemników w pobliżu wejścia do budynku A (również dla ofert przetargowych). Zawieszona możliwość spotkań z pracownikami.

 

  • Oddział I – os. Złotej Jesieni 14 – Dziennik Podawczy zamknięty dla bezpośredniej obsługi. Korespondencja również do specjalnie przygotowanych pojemników w pobliżu wejścia do budynku. Zawieszona możliwość spotkań z pracownikami.

 

  • Oddział II – ul. W. Reymonta 20 – Biuro Strefy Płatnego Parkowania czynne: poniedziałek-wtorek w godz. 10:00-18:00, środa-piątek w godz. 8:00-16:00 (od 12 października br.). Dziennik Podawczy oraz wydawanie abonamentów w godzinach pracy biura. Pojemniki przeznaczone na korespondencje z urzędem znajdują się przy stadionie Wisły, wejście LE (od strony ul. Reymana). Dodatkowo możliwy jest elektroniczny zakup abonamentu , dzięki uruchomionej tymczasowej procedurze.

 

Zachęcamy, aby wszelkie wnioski i dokumenty składać elektronicznie: sekretariat@zdmk.krakow.pl lub strefa@zdmk.krakow.pl (sprawy związane z Obszarem Płatnego Parkowania). Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawę można załatwić przez ePUAP, a także telefoniczne – 12 616 70 00 lub 12 616 75 55 lub 12 616 71 77. Wszystkie informacje dotyczące sposobów załatwienia sprawy, a także kontakty znajdują się na naszej stronie lub https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=51.

W pobliżu wejść do budynków specjalnie przygotowane skrzynki na korespondencje:

  • w siedzibie głównej na ul. Centralnej 53 (budynek A),
  • w oddziale na os. Złotej Jesień 14,
  • w oddziale na ul. Reymonta 20 (Biuro Strefy Płatnego Parkowania) – Stadion Wisy, wejście LE od strony ul. Reymana.
DRUKUJ
POBIERZ