Zadzwoń
Centrala
12 616 7000
Całodobowy numer interwencyjny
12 616 7555
Zgłoś awarię
Imię i nazwisko
E-mail
Wiadomość
Prześlij kopię na moją pocztę.
Informacja o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Korespondencję ogólną, wnioski pozostałe należy kierować na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Δ
Informacja archiwalna
czwartek, 1 grudnia 2022 r.
W odpowiedzi na sygnały mieszkańców do Zarządu Dróg Miasta Krakowa został przekazany projekt nowej stałej organizacji ruchu dla ul. Reduta, który został przygotowany przez Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu UMK. Właśnie trwa jego wdrażanie.
wtorek, 11 stycznia 2022 r.
W związku z sygnałami od mieszkańców odnośnie potrzeby zmiany zatok parkingowych w ciągu ulicy Reduta i uporządkowania oznakowania, opracowany został stosowny projekt organizacji ruchu, a jego realizację zaplanowano na ten rok. Zostanie on wdrożony jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe.
wtorek, 21 grudnia 2021 r.
Przy szkole podstawowej nr 110, położonej w rejonie ul. Tynieckiej jest już bezpieczne przejście dla pieszych. Projekt został przygotowany przez Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu UMK, a wdrożony przez Zarząd Dróg Miasta Krakowa.
środa, 27 października 2021 r.
W odpowiedzi na oczekiwania i prośby mieszkańców przygotowano koncepcję nowej organizacji ruchu, która ma ułatwić codzienną drogę uczniów do szkoły podstawowej nr 110, położonej w rejonie ulicy Tynieckiej. To kolejne działanie miasta mające poprawić bezpieczeństwo niechronionych uczestników ruchu drogowego.
czwartek, 14 października 2021 r.
W rejonie placu Centralnego wybudowana została nowa droga wewnętrzna. Prowadzi ona z al. Jana Pawła II do os. Centrum E. Prace zostały zakończone, teraz realizowane są odbiory branżowe (potrwają ok. 2-3 tygodni).